Wednesday, November 11, 2009

already Done


Hari ni hari yang sangat boring bagiku..
aku tidak tahu nak buat apa.. saya hanya mengimbas masa laluku yang sangat rocks..

maafkan saya romie.. bukannya apa saya merokok.. romis yang mahu.. tapikan dah janji nak berhenti???

larr dah arr pun.. lama dah pun. makin sehat lah ne kang..

pha pun this is mine... perokok means Evil?? tak pasal2 evil d persalah?? diri sendiri yang sengaja jatuhkan?? tak apa romie.. memang orang melihat dari luaran.. bimbinglah romis tu baik sikit.. dah jadi pasukan perawat takakn tak jadi mentor patient pula.. wah.. hidup aku d mana ne??

dulu aku pernah berkata.. aku pun sama seperti dia juga poks.. eh eh.. xtau.. iya aku mau beritahumu.. aku merokok macam dia juga... dia d mana.. dan aku d mana... aku merokok juga.. emm memang derita untuk berhenti... tapi aku rasa semakin sehat larr.. beberapa bulan.. emm minggu.. emm hari... xpanting.. yg penting i can do it

No comments:

Post a Comment